söndag 5 juni 2011

HEMMA !

Överraskningen lyckades!
I början av december bestämde vi oss för att ändra vårt hemresedatum till den 2/6 (fyra dagar tidigare än från början). Vi har sedan dess lyckats hålla tyst om detta.

Så i torsdags packade vi ihop alla sakerna och checkade ut vid 12.00 och åkte till flygplatsen. Där mötte vi upp min kusin Cameron som skulle flyga med oss till Sverige:)
Vi landade 7.20 i Köpenhamn i förrgår och fast vi ej sovit något på planet så var vi pigga och laddade för att överraska våra familjer.

Och Överraskade blev dem, hela högen! Det var riktigt roligt att se hur de reagerade haha!
Så nu är vi hemma efter 7 månader på resande fot. Det känns konstigt, ungefär som att man aldrig varit iväg, inget har ju förändrats här hemma!
 














Jag lämnade Sverige med 11kg och kom hem med 60kg haha! Bra jobbat va:D

Vi har med oss riktigt underbara minnen hem! Nu blir det jobb i sommar sen får vi se vart vi tar vägen:) När man väl börjar resa kan man ej sluta eller hur är det? haha!

Vi hörs! Ciaooooo

2 kommentarer:

  1. Hej.Vilken toppen resa ni har varit på :) Jag och min sambo är också sugna på att resa..Undrar om ni vill säga hur mycket eran resa gick på ungefär?
    Mvh M

    SvaraRadera
  2. Grym resa. Önskar att jag kunde göra något liknande.

    SvaraRadera