tisdag 9 november 2010

Bangkok !

Jahapp då var vi framme i Bangkok. Efter 10 timmars flygresa är vi trötta:/ Vi har precis varit och fått fotmassage, gud så skönt:) Det behövde vi verkligen efter att ha suttit still så länge.

Jag sa direkt: Detta är sista gången jag flyger såhär långt, men nähä om 2 dagar väntar en lika lång flygtur igen, vilket Marcus snabbt påminnde mig om haha:/ Men jag var ändå duktig som lekte symaskin med fötterna för att hålla igång under flygturen, medans Marcus sov och skämdes när jag satt och hoppa med benen;)
Men vad kunde gå fel, jag satt ju i ett lila säte=)

Vi är nu på hotellet, mycket fint! Idag blir det bara att ta det lugnt, en massage till kanske.. För imorgon ska vi ut och se Bangkok och shoppa lite:D Vår datorladdare går ej i adaptern som vi köpt haha, så nu letar marcus efter knivar och saxar för att kunna mecka lite så det fungerar:/
Hoppas ni har det bra hemma, här är det varmt och sköööönt <3

3 kommentarer:

  1. Skönt att flygturen gått bra, ni lär nog bli tvungna att vänja er vid att sitta still så länge! Så skönt med massage, ska jag nog också unna mig snart!
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Måste kännas skönt att bara framme eller hur. och där är varmt. oh va gott. Såklart ni ska nu explortera Bangkok och shopa lite men ta det lugn ni hinner t o m äta gott Asiatiskt mat.
    lite tips. köpt nu adapter som passar i hela världen. kram

    SvaraRadera
  3. Hej, glöm inte att pruta på det ni ska handla och var försiktiga med var ni har er pengar så ingen kan komma och ta dem för er, lätt hänt i vimlet i Bangkok

    SvaraRadera